Thursday, March 22

ozellestir-me

artik gazetelerin ilk sayfalarini susleyen haberlerin cogunun konusu ozellestirme oldu..bizim fakir devletimiz artik elinde kalan son para eden arazileri sirketleri yabancilara satma egilimiyle borclarini azaltmaya calisior..bunlarin icinden siyrilan tek Turk de Zorlu..peki hadi sattin bu kadar araziyi sirketi niye tek Turk Ahmet Zorlu.. niye Turk lerin almasi icin onlari yabancilardan ayiran firsatlar vermiyosun..yani her yer dubai seyhi kuveyt seyhi bunlarla mi kaynasin..bu yerleri alan yabanci sirketlerinde ozelligi Musluman olmasi..yani anliyacaginiz tam akp nin istedigi..simdi de sirada bogazici koprusu varmis.. tek o kalmisti zaten..yakinda da bogazi satarsiniz..onuda artik birlesik arap emirliklerinden birine verirsiniz..lobi yapariz dimi..bilki senin yonetiminden 10-15 yil sonrada Turkiye Cumhuriyeti kalicak ve kimse icinde vatandaslarinin disinda herseyin yabanci oldugunu istemez..anlayacagin artik yabanciya sirket arazi verme..zaten caktirmadan somuruyorlar bide sirket arazi yontemiyle icten fethederlerse bizim sonumuz kotu olur.. bunlari yaziyorum cunku artik bizide ozellestirirsin diye korkuyorum evet korkuyorum bari beni o dubai seyhine verme

5 comments:

Anonymous said...

lewo cok dooru bi noktaya parmak basmış, bu secim inmesi lazım akpnin dicem ama nası olcak bilmiorm,sonumuz hayır olsun

Levent said...

sen konusma fethullahci.p.p.p

Emir Bey said...

beni özelleştirecek adam daha anasının karnından doğmadı!

Levent said...
This comment has been removed by the author.
Levent said...

artik bizi sen kurtarican emir beycim.. bir bitsin universiten hep destek tam destek olucaz..